Prodaja podjetja mora potekati strokovno

05/28/2020 Off By prihsiters

Prodaja podjetja je za vsakega podjetnika, ki je dolgo garal za nastanek in obstoj lastnega podjetja, izredno pomemben korak. Običajno se podjetniki ne želijo ločiti od svojega podjetja, a se v določenih primerih zgodi, da so podjetje primorani prodati ali pa si enostavno želijo na novo poslovno pot. V vsakem primeru mora prodaja potekati izredno strokovno in natančno, saj si podjetnik ne želi, da bi bil po koncu prodaje opeharjen. 

Prodaja podjetja poteka v več korakih, saj je izredno kompleksen in dolgotrajen proces. Pred prodajo mora biti vse pripravljeno za bodoče kupce, ki bodo želeli kupiti naše podjetje. Pri prodaji tako sodeluje veliko strokovnjakov iz različnih področij podjetništva. Zagotovo bomo potrebovali dobrega pravnika in finančnika, ki omogočata korektno prodajo. Vsekakor je dobro, da najamemo tudi davčnega strokovnjaka, ki nam bo znal svetovati kako pravilno odvesti vse potrebne davke. 

Prodaja podjetja bo torej potekala tako, da bomo podjetje najprej pripravili na prodajo, nato pa se bomo lotili iskanja potencialnih kupcev. Ko bomo kupce našli, jih bomo tudi strokovno ocenili. Po zadostnih srečanjih in primernih pogajanjih, pa se bomo odločili, katerih kupec bo najboljši za nakup našega podjetja. 

 

Poslovno svetovanje nam lahko zagotovi edinstvenost na trgu

Poslovno svetovanje nam lahko omogoči, da brez težav dosežemo višje cilje in tako svoje podjetje popeljemo na najboljšo poslovno pot. Vsak podjetnik si želi, da bi njegovo podjetje dobro delovalo in da bi lahko doga leta ustvarjalo dobiček. 

Poslovno svetovanje mora potekati tako, da nam lahko nudi vpogled do vseh možnosti, ki se nam odpirajo v primeru boljšega delovanja. Dober partner za poslovno svetovanje nam bo sestavil odličen poslovni načrt, ki se ga bomo držali v naslednjem letu delovanja. 

Poslovno svetovanje lahko po potrebi vključuje tudi prestrukturiranje podjetja, če je to potrebno. V določenih primerih nam strokovnjaki lahko svetujejo tudi prodajo lastnega podjetja ali nakup dodatnega manjšega podjetja, ki bo pozitivno vplivalo na naše prvo podjetje.