
Izpušni sistem je kompleksen sistem za odvajanje plinov
Ali se vam je že kdaj zgodilo, da je vaš avtomobil zahrumel kot nekakšen traktor? Potem je glavni krivec te težave lahko tudi izpušni sistem avtomobila. Kadar je le ta obrabljen, se najmanjša luknjica prepozna v obliki pokanja ali vibriranja. Zavedati pa se moramo, da je to kompleksen sistem, ki ne vsebuje zgolj ene cevi, ampak veliko več med seboj povezanih elementov, ki v dolžino merijo tudi do 3 metre.
Izpušni sistem se začne z gibljivo cevjo, ki se nadaljuje do katalizatorja in naprej do ekspanzijskega lonca. Katalizator zmanjšuje količino škodljivih plinov, medtem ko je glavna naloga ekspanzijskega lonca, da zaduši zvok motorja. Cevi povezujejo celotni izpušni sistem, najdaljša povezava je med ekspanzijskim loncem in izpušnim loncem, ki se nahaja v zadnjem delu podvozja. Le ta je po svoji obliki širok, saj je prav tako namenjen zmanjševanju hrupa, hitrosti in temperaturi plinov.
Odstranitev dpf filtra ni priporočljiva
Dpf filter je sestavni del izpušnega sistema vseh dieselskih avtomobilov. Z drugimi besedami ga imenujemo tudi filter trdih delcev, saj je njegova glavna naloga, da iz izpušnih plinov izloča trdne delce, ki nastanejo kot produkt zgorevanja dieselskega goriva v motorju. Lastnikom vseh dieselskih avtomobilov predstavlja strah in trepet, saj se pogosto pojavljajo težave z njegovo zamašitvijo. Za nekatere voznike predstavlja odstranitev dpf filtra najbolj elegantno rešitev, ki pa ni najbolj priporočljiva.
Na spletu boste našli številne ponudnike, ki ponujajo odstranitev dpf filtra in katalizatorja, vendar zadeva ni tako enostavna. Pri tem gre le za računalniški program, ki zavaja senzorje, zato lučka za dpf filter ne gori, medtem ko dpf filter ostane zamašen. Ker ne gre za tako nedolžno zadevo, saj trdni delci negativno vplivajo na človeško zdravje in onesnaženje okolja, je vsekakor v tem primeru boljša rešitev kvalitetno čiščenje dpf filtra ali pa njegova zamenjava.